Dupǎ consultarea fişerelor editate īn format PDF, reveniţi īn acest fişer.

EDUCAŢIE PLASTICĂ, ABILITĂŢI PRACTICE ŞI DIDACTICA ACESTORA

SUPORT DE CURS

Manuela NECHITA

Universitatea Dunǎrea de Jos din Galaţi

CUPRINS
Motto

Copyright
Argument
Introducere
CAP.1. PREMISE PSIHOPEDAGOGICE ALE PREDĂRII DISCIPLINELOR DIN ARIA CURRICULARĂ ARTE ŞI TEHNOLOGII ĪN ĪNVĂŢĂMĀNTUL PRIMAR ŞI PREŞCOLAR
1.1. Evoluţia grafismului īn funcţie de etapele de dezvoltare ale copilului

1.2. Finalitǎţile disciplinei Educaţie plasticǎ, Abilitǎţi practice şi Didactica acestora

CAP.2. CURRICULUMUL DISCIPLINELOR DIN ARIA CURRICULARĂ ARTE ŞI TEHNOLOGII ĪN ĪNVĂŢĂMĀNTUL PRIMAR ŞI PREŞCOLAR
2.1. Principalele elemente de limbaj plastic

>>>>>>2.1.1. Linia, forma şi valoarea

>>>>>>2.1.2. Culoarea

2.2. Aplicaţii diverse

CAP.3. PROIECTAREA CONŢINUTURILOR DISCIPLINELOR DIN ARIA CURRICULARĂ ARTE ŞI TEHNOLOGII ĪN ĪNVĂŢĂMĀNTUL PRIMAR ŞI PREŞCOLAR
CAP.4. METODE MODERNE DE FORMARE ĪN PREDAREA DISCIPLINELOR DIN ARIA CURRICULARĂ ARTE ŞI TEHNOLOGII ĪN ŞCOLI ŞI GRĂDINIŢE

4.1. Metode şi procedee didactice

4.2. Mijloace didactice

CAP.5. MODALITĂŢI ŞI CRITERII ĪN REALIZAREA EVALUĂRII LA DISCIPLINELE DIN ARIA CURRICULARĂ ARTE ŞI TEHNOLOGII ĪN ĪNVĂŢĂMĀNTUL PRIMAR ŞI PREŞCOLAR

5.1. Evaluarea studenţilor la disciplina Educaţie plasticǎ, abilitǎţi practice şi didactica acestora

5.2. Evaluarea elevilor

5.3. Studiu de caz

Anexa I - PROGRAME ŞCOLARE
Anexa II - FIŞA DISCIPLINEI EDUCAŢIE PLASTICĂ, ABILITĂŢI PRACTICE ŞI DIDACTICA ACESTORA
Bibliografie

©2015 Versiunea 1.0 Galaţi University Press